Fyyy vad trött jag är. Bakat 3 sorters god...

img_1659 (MMS)

Fyyy vad trött jag är. Bakat 3 sorters godis.... Lagat mat.... Tvättat.... Slagit in paket.... Haft en hyperenergisk son här hemma Sitter i soffan just nu och ska kika på Vem kan slå Filip och Fredrik. Toffi stannade hemma ikväll för att mysa med oss. Just nu är han nere på Konsum för att köpa batterier till Max julklapp han ska få på morgonen: en bilbana!! Hittade en minivariant som tar upp lagom mycket plats. Freja ligger här bredvid i soffan och sprattlar och babblar. Imorgon firar vi med Toffis familj hemma hos hans syster. Vi blir 17 st så det blir fullt ös. Sen firar vi annandagen med min familj. Där blir vi 13 st. Så kul nu när det börjar om igen. Det har ju vart en liten mellanperiod nu när det inte har vart några barn och ingen tomte. Men nu får vi skapa nya taditioner. Men det kommer vara tomt utan älskade mormor. Men är övertygad att hon finns med oss i allt ändå. Kanske blir några inlägg imorgon så mamma och pappa ser hur vi har det. Det blir ju att de är själva på julafton eftersom vi kör allt firande på juldagen. Hoppas alla får en härlig jul och att tomten kommer på besök



2010-12-23 @ 20:17:56 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vad duktig du varit. Hon ser så stor ut stumpan.

Då vet jag en som blir glad imorgon ha det så bra.

Mamma mormor (2010-12-23 @ 21:32:10)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: