Lovade ju bilder på granen. Det fattas for...

img_2309 (MMS)

Lovade ju bilder på granen. Det fattas fortfarande glitter. Ja tänkte köra på pärlband i år men har inte dom hemma. Men jag ÄLSKAR kulorna från Lagerhaus. Och Toffi valde en superfin gran. Ikväll har Freja vart på strålande humör. Vi har kikat på IDOL och hon har fyrat av leende på leende. Julkulorna i fönstret riktigt skrattar hon åt. Superhärligt. Imorgon har vi inget särskilt inplanerat. Nu är hela familjen på benen igen. Skönt. Ni vet ju hur sjuka män är när dom åker på något:-) kram och godnatt. Får se om jag orkar hålla mig vaken tills sista av IDOL. Freja har somnat i min famn nu. Myspys



2010-12-10 @ 21:55:38 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Fin gran :) gillar kulorna skarpt, ska också ha sånt pärlband i min gran fast har glitter också


URL: http://leeaah.wordpress.com/
Leah (2010-12-11 @ 14:07:59)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: