2 sjuklingar

Jaha då åkte man på det själv..
Är ändå rätt bra jobbat att klara sig i 3 veckor från att bli smittad av lilleman..
Men igår var jag helt förstörd.Feber och dunderförkyld..Kom knappt upp ur sängen..Gick och lade mig vid 20.00 igårkväll och somnade gott..

Det har börjat vända för Max men han är fortfarande hängig


Han sov till 8 idag och var trött igen vid halv 11 tiden.Lade honom i sängen och han sover fortfarande nu kl 13.15..
han har ätit jättedåligt men fick i sig ganska mycket gröt innan..
Han får vara hemma måndag-tisdag från dagis.Sen är jag ledig Onsdag så på Torsdag kan han förhoppningsvis gå..Börjar bli segt att vara hemma..Till och med längtar till jobbet=) men huvudsaken är ju att han blir bra..

Shit vad det har snöat..Tog en bild på vår gamla bil "Hubbe" som är totalt insnöad=)



Man ser bara backspegeln på den..Det som göms i snö kommer upp i tö=)

Toffi är nere och skottar nu så han kommer väl in om typ 2 timmar eller nåt..

tjingeling

2010-02-21 @ 13:18:46 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Krya på er! Kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2010-02-21 @ 14:26:08)

Tack så mycket..känns som sagt lite bättre

Johanna (2010-02-21 @ 14:54:25)

Stackars Hubbe!! (och er är det såklart också synd om) Jag håller tummarna för att jag kommer ner till Malmö imorgon, ska ta det supertidiga tåget också, så tänk på mig 05.20!! Snön har uppenbarligen kommit för att stanna.

Ses snart hoppas jag puss och kram

Alexandra (2010-02-21 @ 16:28:39)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: