Äntligen en bra natt

Inatt sov han jättebra..Från 19.30-07.40.Vaknade 2 ggr och ville ha napp men ingen välling eller medicin..Så det håller nog på och vänder nu( hoppas hoppas) fast han har börjat snora som bara den idag igen.Kanske är när det släpper..

Här kommer några morgonbilder




Det var riktigt läskigt igår. Jag hade tappat luktsinnet totalt. Skulle göra en kopp te och skulle lukta på lös-te`t ( hur det nu stavas) och kände nada..Testade att lukta på en massa andra starka saker utan resultat..
ush tänk om man skulle tappa lukt-sinnet för alltid..hemskt..

Idag kommer Toffi hem på lunchen..Kul med lite sällskap.

Nu ska jag gå och göra lite fruktsallad till mig och lilleman..Nyttigt med frukt ju så vi blir friska båda 2...

Hoppas ni får en härlig dag i kylan..vi tänker då stanna inomhus

KRAM

2010-02-22 @ 09:26:16 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Vad fin han är efter klippningen!!

Krya på er, vi kanske ses i påsk?

kram Mia

Anonym (2010-02-22 @ 10:08:45)

Ja det hoppas jag vi gör.Jag och Max kommer iallafall.Roligt att ni följer bloggen.Hälsa familjen Kram

Johanna (2010-02-22 @ 10:14:56)

Skönt att han har sovit bra den lille gullungen.

Nu vill vi att han ska bli frisk, krya på dig

också kramar.

Mormor (2010-02-22 @ 10:25:04)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: