Bloggtorka igen

Ja förlåt Kicki..är du nöjd nu=) men ska vi säga en deal..Om jag bloggar oftare så får du gärna lämna något spår efter dig bland kommentarerna=)

Idag har jag jobbat..Det var lugnt till en början men sen kom det en massa folk. Vi var 1 person för lite oxå så därför blev det lite stressigt..

Max åkte hem med mamma och pappa igårkväll. Vi behövde barnvakt idag för Toffi är iväg..
Vi behöver barnvakt på måndag oxå eftersom dagis är stängt då..Egentligen skulle jag lämnat honom imorgon Söndag men vi bestämde att jag ocå sover här inatt och får lite sällskap=)
Vi åt fläskytterfilé och potatisgratäng innan..riktigt gott
Maxiboy gillade det oxå





Mormor hade köpt en ny bilbok plus gjort en egen..Här sitter han och myser i morfars knä och läser om bilar


Nu ska jag ner till dom andra men avslutar med några gamla bilder på galningen








2010-02-27 @ 19:11:49 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Vad du charmar oss, det blir många skratt kram.

Mormor (2010-02-27 @ 19:54:17)

Ha ha haa, jag antar utmaningen gumman;)

Ha en trevlig lördags kväll!



kram kram

Kicki (2010-02-27 @ 21:18:52)

Goa unge!! Älskar de gamla bilderna när han ser helt tokig ut :)

Ses snart hoppas jag kramis

Alexandra (2010-02-28 @ 11:32:22)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: