En väldigt lugn lördag

Igårkväll ringde Erika och var sällskaps-sjuk. Hon kom och hämtade mig med hajjen( hennes bil)
Satt och babblade lite..Mysigt..Men jag var så himla trött så jag åkte hem rätt så tidigt..

Idag kom mamma och pappa förbi en sväng..Blev så att Max följde med dom hem och sover där inatt..
Underbara föräldrar man har..Man har ju inte sovit så bra de senaste nätterna när han har hostat så, så imorgon hoppas jag på sovmorgon. Man kommer säkert vakna supertidigt bara för det...

Toffi är ute ikväll. Jag skulle egentligen träffa Cai, men hon var supertrött..Och jag likaså så jag blev inte jättedeppig..Vi träffas ändå på Onsdag då det är min tur att bjuda hem tjejerna..

Nu sitter jag i myskläder, har precis druckit varm choklad och käkat mackor..
Ska snart krypa ner i sängen och kolla på tv där..

Kram kram







2010-02-13 @ 20:49:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Äntligen fungerar det. Härliga gullunge roligt

när du var här puss o kram.

Mormor (2010-02-16 @ 09:47:59)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: