Första vab-dagen

Idag var tanken att max skulle börjat på dagis men vi märkte redan igårkväll att han inte skulle fixa det..Supersnorig..Så idag är jag hemma med honom..Känns konstigt att vara hemma från jobbet när man inte är sjuk själv..men det är ju inte så direkt att det är lugn och ro för det..

Igår var min bror på IKEA och jag passade på att be honom köpa ett lektält till Max..Det är ju hans namnsdag idag..Han gillade det..Så kan han krypa in och gosa i det med alla kuddarna



Oj vilken skillnad att ladda upp bilder nu..En man från Telia var här idag och kollade så vi hade signal i kontakten ( vilket vi inte hade) Så han fixade det och JAG lyckades fixa resten..känner mig mycket nöjd..Så nu har vi snabbt internet igen..

Några bilder från förmiddagen








Första tulpan-buketten som vi fick igår av fam. Grip..superfina



Det hade gått jättebra för Toffi igår på bion.
Han hade vart i maskin-rummet hela tiden..Fått hjälpa till att sätta igång filmerna..
När han kom dit hade de andra sagt: Jaha så det är du som är vår nya maskinist?? Precis som det inte skulle komma någon mer och provjobba...De skulle ringa idag så då får han mer besked..Skulle vara sååå underbart att kunna lägga undan en massa pengar till framtida hus och likaså om han inte får så mkt jobb i höst..
Det blir ju tufft att jobba långa dagar ibland med det är ju under en begränsad period..och som han säger att han gör vad som helst för att vi ska kunna spara till hus..

Nu ska jag plocka lite här hemma..eller kolla på några paradise hotel avsnitt kanske=) Kan ju kolla på typ svtplay nu..GÖTT

tjingeling

2010-02-01 @ 16:17:54 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Grattis lilla älsklingen på Maxdagen krya på dig.

Det verkar som det smittar mellan Helsingborg o

Växjö,hoppas det blir lungt i Lessebo puss.

Mormor (2010-02-01 @ 17:19:45)

Hoppas det är bättre hos er med idag. Noel är piggare men håller mig inne idag. tyckte mig känna en tand till men kan ha känt fel så vi får se om febern berodde på tanden. Det var ju första gången han hade feber. Krya på er. Ses vi på söndag? Kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2010-02-02 @ 08:17:49)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: