Fortfarande feber=(

Vi åkte ut till Lessebo igår. Max var supergnällig och hade 38,3 på kvällen när jag lade honom.
Ja vi sov där ute..Tusen tack underbara Mamma och pappa..Jag sov i nästan 3 timmar på eftermiddagen..
Han sov ändå okej. Vaknade 2 gånger vid 20-21 sen sov han till 4 då jag gav honom välling alvedon och medicin..Sen sov han till 7 då mamma tog honom och jag fick sova till 8..Skönt..

Idag har han vart gnällig till och från och haft lite feber..Han är så SJUKT trotsig nu..Han blir tokig så fort det inte går som han vill..Om han leker med en bil och den trillar så gallskriker han. Och när han ska äta spottar han ut maten och typ skrattar lite..

Vi åkte hem idag efter maten..Han sov en sväng på eftermiddagen..Fick väcka honom vid 5..han sov så himla gosigt så det kändes inge kul


Trodde febern var borta men han kändes varm igen och tog tempen:38,1
Så det blev alvedon igen. Nu sover han och hoppas på en lite lugnare natt..Jag har superont i halsen så det är nog på g för min del oxå=(

Imorgon är det inget inplanerat mer än mys med familjen..Skönt..

Trevlig helg

2010-02-19 @ 20:24:22 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Har nog hamnat lite i trotsåldern, men världens

goding ändå. Krya på er kram o puss.

Mormor (2010-02-20 @ 10:56:17)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: