Tomt här hemma

Det är supertyst här hemma..Ingen som klampar runt eller kommer med böcker hela tiden.
Jag åkte hem idag efter lunch. Hämtade upp Toffi och åkte ut till Tävelsås och hämtade bilen.De hade ju årets man-tävling där ute igår. Handlade en massa gott på Willys  och sen hem och öagade köttfärssås.

Lia en på jobbet har gjort en supersmarrig kryddblandning som jag fick med mig hem.Hon är från Georgien. Hade i det i köttfärssåsen och det blev suupergott..Toffi sitter här jämte och slevar i sig..

Hyrde film innan "UPP"


Den var hur söt som helst. Längtar tills man kan sitta och kolla på Disney-filmer med lilleman..

Imorgon eftermiddag kommer han äntligen hem..Längtar som bara den även fast det kan vara skönt att bara få ro om sig själv ibland..

Imorgon jobbar jag tidigt så det är nog dax för sängen snart..är inte mycket för hockeyn som går på tv nu..
Blir nog en tallrik Coco pops först ( 3:e tallriken för idag=) men det är sjukt gott

Sov så gott

2010-02-28 @ 21:07:07 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Nu har man tid och sätta sig och titta på bloggarna

igen. Det blir nog tyst här nu,skönt att du åt

lite mat till slut kram o puss.

Mormor (2010-03-01 @ 18:20:17)

Då hoppas jag att jag får träffa min favoritunge imorgon! :) (och min favorit-johanna och favorit-toffi så klart hihi)

Anonym (2010-03-01 @ 21:09:02)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: