En mysig dag

Började med att jobba morgon.

När lilleman hade vaknat och ätit åkte vi till Willys för att storhandla..Jag var så duktig och skrev matlista igår för hela veckan och så handlade vi till det.Det kallas vuxenpoäng=)

Efter det begav vi oss till Jonna som vi inte har träffat på nästan 1 år..Hon och Thomas har ju köpt hus så det var jättekul att se hur dom bodde..
Lite dåligt kort men batteriet dog sen..


Var tvungen att svänga förbi jobbet en sväng eftersom jag lyckades få med mig en nyckel hem..men annars hade dom inte blivit glada när dom skulle stänga=)




Nakenfisen väntar på att få bada


Vattenkammad



Han är så himla söt nu..Går och hämtar böcker som han vill att man ska läsa för honom. Och så ska han sitta i knät..Myspys..





9 gånger av 10 kommer han med bil-boken och pekar på däcken..

Jag FATTAR verkligen inte hur man kan vara sååå biltokig vid 17 månaders ålder..


Imorgon ska vi träffa Jonna och Ebba..Sen har jag ledig dag på Onsdag.
Max har inskolning på dagis igen denna veckan för att börja helt nästa vecka då Toffi börjar jobba..

Godkväll

2010-01-25 @ 20:00:03 Permalink Allmänt Kommentarer (8)



Kommentarer

Världens biltokigaste goding. Vi läste en del

böcker när du var här mysigt med dig i knät puss.

Mormor (2010-01-25 @ 21:04:46)

Inskolning igen?är det inte bara lämna av och sen hämta efter jobbet?varför fjanta så?

Anonym (2010-01-25 @ 21:47:47)

Till er som skriver anonymt:

Värst vad ni intresserar er då..Jag skriver denna blogg enbart för mina släktingar och vänners skull..och dom vet varför men om du nu är så intresserad av varför vi "fjantar oss så" så är det för att personalen vill ha det så..Max klarar det galant och vi har inte vart med under dagen utan vi lämnar och hämtar, Hoppas du är nöjd med svaret!!!

Johanna (2010-01-26 @ 16:33:38)

Vill man ha en privat blogg får man väl skaffa lösenord?annars får man väl stå ut med frågor som folk har?eller?

Anonym (2010-01-26 @ 18:17:55)

Självklart fråga på..men kallar inte det en fråga direkt det du skrev..har funkat alldeles utmärkt innan

Johanna (2010-01-26 @ 18:37:48)

en fråga är väl en mening som slutar med frågetecken?

Anonym (2010-01-26 @ 20:57:16)

men snälla du nu får du ge dig. Har du inget annat för dig än att tracka folks bloggar..

Trevlig kväll!!!

Johanna (2010-01-26 @ 20:59:00)

Haha!det var ett känsligt ämne må jag säga! Hilarious!

Anonym (2010-01-26 @ 22:08:10)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: