Firande av världens bästa pappa

De ringde igår från bion och ville att han skulle komma och provjobba idag söndag mellan 16.30-18.30..
Sitter och väntar på att han ska komma hem..Superkul om han skulle få det..

Igår efter jobbet åkte vi till Lesebo för att fira pappa som fyllde år i fredags..
Här läser gammel-morfar bok för Max


Han var på bästa humöret hela kvällen..Sprang runt runt




Äntligen en lugn stund med lite mys i soffan..


Han har blivit dunderförkyld och sov superdåligt..Jag hade glömt snor-sugen i Växjö..
Det låter äckligt men är det bästa som finns..Ett filter hindrar att man själv får det i munnen..

Vi åkte hem idag efter middagen..
Slängde ihop en kladdkaka innan David, Alex och fam.Grip kom på besök..








Imorgon ska vi hem till faster Erika( fd frisör) och ska fixa kalufsen..Tyvärr åker alla lockar nu..
Han är ju stor kille nu och ska få en cool frisyr..Blir nog kort kort på sidorna och längre uppe på..

Åh nu får han faktiskt komma hem för jag är såååå nyfiken..Vågar inte ringa heller ifall jag stör men nu är kl 19 och han skulle som sagt jobba till 18.30 så det bådar kanske gott=)

Kram

2010-01-31 @ 18:59:18 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Krama Max på namnsdagen imorgon från oss.

nässjöborna (2010-01-31 @ 21:07:23)

Underbara godingen charmat oss alla härligt.

Du sparar väl en lock till mig puss o kram.

Mormor (2010-01-31 @ 21:08:09)

Håller tummarna att Toffi fick jobbet! Pussa Max på namnsdagen från mig. Pusskram.


URL: http://erikasjodahl.blogg.se/
Erika (2010-02-01 @ 09:46:46)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: