Ännu en förmiddag på Evedal

När vi hade ätit frukost begav vi oss till Evedal igen.
Det blåste skönt..

















På eftermiddagen var vi och kikade i lite affärer..
Köpte detta till lill-tjejen


Det var 3-pack bodys med denna, en svart och vit randig och en I LOVE DAD plus ett par helvita byxkor oxå.
Åh nu har man faktiskt börjat längta..Ska bli underbart att få snosa bäbis igen:-)

På eftermiddagen kom mormor och morfar med smultron


Ja det var lite problem först..De fick inte igång bilen utanför Harald Nyborg så jag fick åka dit och bogsera en liten bit så den kunde starta igen. Så nu har man gjort det oxå..

På kvällen var vi borta en kort sväng hos Anna och Julia. De hade en grill över och eftersom de visste att vi skulle köpa en ringde hon och undrade om vi ville ha deras. Ja tack!! Supersnällt..

Sen efter Max hade somnat kollade vi på Shutter Island med Leonardo Dicaprio..
Riktigt bra och oväntat slut.

Idag ska Max börja på sommardagis. Ska lämna honom vid 11 men jag kör nog dit lite tidigare eftersom det är första dagen. Vet ju inte om jag hittar=)
Efter det ska jag till läkaren och få förlängd sjukskrivning vilket jag hoppas på.
Funkar fortfarande kanon att jobba halvtid, men förra veckan var det en dag jag nästan jobbade 6 timmar plus att det var stängning och då hade jag jätteont i ryggen..

Nu ska vi nog bege oss ut på en promenad.
Trevlig måndag

2010-07-05 @ 08:24:07 Permalink Allmänt Kommentarer (3)



Kommentarer

Härliga strandbilder o gosigt o pussa på honom

igen kramar.

Mormor (2010-07-05 @ 09:56:09)

Jaså du gillade Shutter Island , ja fattade inte redigt den. var han knäpp eller fick dom honom att tro det..

Leah (2010-07-06 @ 20:13:22)

Linda: Ja jag tyckte den var riktigt bra.

Tog ett tag innan man förstod men deh var galen=)

Johanna (2010-07-07 @ 12:15:20)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: