Ett år äldre

Jaha då var man 29 år då..Vilket underbart väder man beställde idag på sin födelsedag=(
Inge roligt alls att behöva cykla och både lämna och hämta på dagis i ösregn..
Hade regnställ men det läcker in. Det är redan uppskrivet på shoppinglistan till Ullared. Vi ska åka dit i Augusti

Har inte blivit så mycket firande idag..Ska fira imorgon och på lördag.
Imorgon kommer Toffis syskon med familjer på kvällen och på lördag åker jag ut till Lessebo.

Skrev ju att det inte hade gått så bra med nattningen de 2 andra nätterna ( vilket i och för sig var väntat)
Men peppar peppar både igårkväll och ikväll somnade han bums..Skönt.
Man kan ju hoppas att det räckte med 2 kvällar för att han skulle lära sig att det inte hjälper att springa upp..det är sova som gäller..

När vi hade lagt honom ikväll kollade vi på " Det regnar köttbullar"
En barnfilm som var hur kul som helst..

Lill-tjejen i magen ( som numera går under namnet Liv igen) är verkligen helt galen.
Nu känner man hur de olika kroppsdelarna förflyttar sig. Hon brukar krypa ut på högersidan av magen så långt det går tills det tar stopp..ser hur kul ut som helst..men ont gör det=(

Tack och lov har jag inte blivit så stor än
Är ju i v.29 nu




men det börjar bli riktigt tungt ändå.
Har svårt att vända mig i sängen och jobbigt att ta på skorna.
Förhoppningsvis växer magen i samma takt och håller sig på en lagom nivå fram tills det börjar bli dax.
Åh vad man längtar efter henne nu. Är så nyfiken på hur hon ser ut. Om hon är lik Max.

Här kommer en bild på en tröttis från i morse innan vi skulle till dagis


Nu ska jag hoppa in i duschen sen mysa lite med Toffi i soffan innan sängen hägrar..
Imorgon är jag ledig..Härligt..

Godnatt och tack alla som grattat mig

2010-07-29 @ 21:32:44 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: