Febrig lilleman

Har inte hänt så mycket senaste dagen förutom att Max har feber.Stackarn i denna värmen.
Inte mycket men 38 är tillräckligt. De sa på dagis att det var många som är sjuka så han har säkert fått det därifrån.

Igår var jag hos Ida och träffade henne, Ossian och Jenny och Liam var oxå där.
Jenny ska ju oxå ha en till nu i Augusti. Så hon hade en ordentlig kanonkula. Jättefin.

På eftermiddagen fasade man för världens åskväder men tack och lov gick det värsta runt om Växjö.Blev bara några smällar..

Jobbade stängning nu ikväll och fick jätteont i ryggen igen.Fattar inte varför jag får så ont bara man jobbar lite extra.Men blir väl så när man gör en massa saker intensivt vid slutet.
Skönt att vara ledig imorgon igen.

Här kommer några få bilder.
Blir tyvärr inge roligare inlägg än så idag

kram



Hittade korgen jag har tvätten i och skulle självklart sitta där



2010-07-14 @ 20:48:07 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Åskan var i Alvesta kan jag berätta! Fy sjutton vad det small, där hade du inte velat vara Johanna lilla! Fast jag tyckte det var ganska mysigt.. ;)

Alex (2010-07-14 @ 22:50:50)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: