Firande med stort F

Igår var jag ledig..Ja ledig från jobbet iallafall. Hemma var det fullt upp med brödbakande och fixande inför kvällens firande.

Det var Toffis syster och bror med familjer som kom..Det blev pastasallad med hembakat bröd




Här med kusinerna Ebba och Nellie

Lite välling innan sovdax


Äntligen fick vi upp vår tv på väggen med hjälp av Jonas


Tjejerna drog någon liknelse med bruksanvisningen till väggfästet med Yrrol-filmen vilket de tyckte var skitkul.
Kommer inte ihåg filmen så fattade inte riktigt poängen



Dax för efterrätt..Fruktsallad och glass..Tanken var att Toffi skulle köpa 3-pack glass..men lyckades komma hem med ett paket piggelin istället



Ja det funkade väl det med


Jag fick bidrag till Ullareds-resan vilket jag blev superglad för.
Tusen tack för en mysig kväll med massa skratt som vanligt..

Jag och Toffi avslutade kvällen med att kolla på snabba cash..
Blev rätt sent då vi satte på den så man var något trött när lilleman steg upp ur sängen kl 6 imorse=(

Blev lite mys i soffan


Pappa ville ha en puss på munnen men fick bara ge honom en på kinden innan han skulle iväg och jobba


Nu är jag och Max i Lessebo och maten är färdig. Vi ska fira mig hos min mormor och morfar i eftermiddag..
Blir nog ett inlägg till ikväll

På återseende

2010-07-31 @ 12:19:12 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Det var underbart att ha alla samlade!! tack för det goda maten och skrattet!! Kram<3

Erika/Pitbull:) (2010-08-03 @ 03:05:34)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: