Klibbigt

Fy säger jag bara..Igår var helt sjukt på jobbet..Luften stod helt stilla och kändes som man skulle svimma när som när man stod i kassan..Det var riktigt skönt att få gå hem efter 4 timmar..

Hämtade Max vid halv 3 sen cyklade vi hem.
Grannarna satt ute i trädgården.De har ju vart i Pajjala i 2 veckor.Under tiden vattnade jag deras blommor och kollade posten. Som tack för hjälpen hade de köpt presenter till oss.

Max fick en polisbil




Han blev helt överlycklig.
Jag fick en snutte till lill-tjejen, bakformar med hjärtan och en lyckosten.

Alex kom på fika


Max var snabb på att hugga sista chokladbollen från min tallrik..

Nu sitter vi och myser här i soffan medans jag bloggar. Det var helt underbart att stiga upp till en sval lägenhet-
Max sov till 7 tack och lov. Han har vaknat 6 de andra dagarna när det var så varmt.
Jag lämnar vid 11 idag så 2 timmar till kan vi gosa..

Ikväll blir det lugnt. Jag jobbar till 6 sen ska Toffi på 25-års fest.
Imorgon är det 55-års fest för mamma..Ska bli kul..och gott=)

Kram på er

2010-07-23 @ 08:44:39 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilken go pösmunk vid fikabordet ses imorgon kramar.

Mormor (2010-07-23 @ 17:05:40)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: