Liten uppdatering

I Söndags åkte vi till Kosta Outlet. Gud vad många söta tjejkläder det fanns..
När jag väntade max tyckte jag det fanns mycket roligare kill-kläder men måste erkänna att det nog känns lite roligare att handla till en tjej. Man kan ju både klä dom coolt och gulligt.
Men jag köpte faktiskt ingenting till varken Max eller lill-tjejen.
Däremot handlade jag dessa underbara mamma-leggings från polarn&pyret


Det är fajt om dom här hemma vem som ska ha dom på sig=)

Vi lämnade Max hos mormor och morfar eftersom vi behövde barnvakt igår.
Jag var hos barnmorskan och mätte magen för första gången så det var lite svårt att ha honom med.
Allt såg bra ut.Följde kurvan som jag skulle.

Max hade det som vanligt kanon på Kollo-Lessebo men hoppas han hade längtat lite efter oss..
De lämnade honom igår eftermiddag och jag fick en bamsekram av honom.
Smultronen har börjat mogna nu och vi hade sparat dom till honom


Idag var han på dagis mellan 9.15 och 14.15.
Hämtade honom och vi käkade lite vattenmelon som han älskar


Sen gjorde jag fläskpannkaka


Jag har hittat ett superenkelt recept som blir supergott..
Max gillade oxå det




Han fick välling och myste lite med pappa innan läggdax


Nu ska jag kika på säsongsavslutningen av The hills sen är det "Livet på BB" kl 9 på kanal 5 som handlar om förlossningar. Shit fick nästan lite panik förra veckan när jag fattade att vi ska gå igenom det igen=)
Fast jag kan ändå säga att jag kan längta.Det är ju ändå trots allt det största man kan vara med om.
Kommer fortfarande ihåg känslan av när jag fick upp max på bröstet och hade hans lilla hala rumpa i min hand.
Den var inte alltför stor

Här är han precis nyfödd..bara några minuter gammal


Imorgon är det jobb 10-14 igen..Får se om det är lika mycket folk som idag..Det var HUR mycket turister som helst och svettigt som bara den att jobba..

Tjingeling



2010-07-21 @ 20:09:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Det var mysigt och ha honom här. Jätte fin pannkaka

och god ser den ut, ses på lördag kramar.

Mamma mormor (2010-07-21 @ 20:17:43)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: