Barnmorskebesök

Igår jobbade jag 8-12.Perfekt tid.
Efter det åkte jag och storhandlade på Willys..så nu finns det en massa gott hemma.

Vid 3 hade jag tid hos barnmorskan för allmän kontroll. Är i v.23...24 på Lördag.
Hon lyssnade på hjärtljud, tog blodtryck och blodprov. Allt såg bra ut.
Och jag har bara gått upp 3 kilo hittills..yes..Med Max hade jag gått upp 5 vid den här tidpunkten..Gick upp 11 kilo sammanlagt med Max så jag hoppas det håller sig inom dom ramarna. Är väl fortfarande väldigt liten jämfört med andra kanske men jag är nöjd. Jag kommer ihåg med Max vad jobbigt det var att hela tiden höra hur liten mage man hade i början. Man ville ju att det skulle synas..men nu är man bara glad. Hoppas den håller sig liten denna gången med. Det är ju tillräckligt tungt som det är..
Robert var barnvakt tillsammans med hans kompis Tommy. Det hade gått bra..

Kom hem och gjorde världens godaste kycklingsallad


Max gillade den med




Hittade honom senare såhär i vardagsrummet


Snart ska jag till sjukgymnasten kl 10. Skulle egentligen vart ledig idag men jobbar 14-18 och är ledig imorgon istället. Så då åker vi till Lessebo imorgon och spenderar dagen där.
Så G-mormor och G-morfar kanske vill komma på fika??

Nu måste jag bege mig.
Hoppas ni får en mysig dag

2010-06-17 @ 09:38:16 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ni är välkomna, hoppas vädret håller i sig kramar.

Mamma mormor (2010-06-17 @ 20:59:15)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: