Födelsedags-firande

Idag har jag vart igång hela dagen..
Bakat 2 sorters bröd..lagt ihop och dekorerat tårta och grejat för fullt..Men bra blev det.
Kl 17 var det dags för firandet av Toffi.
Mina föräldrar hann hem från Öland så vi var alla samlade förutom min lillebror som klagade på huvudvärk ( påstod att det inte var bakfylla- haha var bara tvungen Robert)

Max hjälpte till att slicka visparna






Det färdiga resultatet




Klart Maxen skulle smaka tårta han med


Alla är mätta och belåtna efter massa mackor och fika


Jag fyller ju oxå år snart..Så min och Toffis födelsedags-present av mamma och pappa är ett trall-golv till balkongen..Innan var det ju bara tråkig betong på golvet..
Tusen tack snälla Pappa som har snickrat..Nu återstår det oljning för vår del sen kommer det bli kalas


Än så länge växer det så det knakar där ute




Nu ska jag slänga mig i soffan och förhoppningsvis känna några mysiga kickar. Så fort man lägger sig ner kör hon igång. Nu känner jag hur hela hon flyttar sig i magen och jag kan känna foten röra sig fram och tillbaka.
Jag njuter för fullt!!

Imorgon är det dagis för Max och jobb för oss. Men först ska vi bort till faster Erika för att klippa Max..
De känner säkert inte igen honom på dagis sen.

KRAM





2010-06-13 @ 20:43:19 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Oh vad go han är vad mysiga bilder med grädde i

ansiktet. Kanon gott bröd pappa smäckte en hel del du är jätte duktig kramar.

Mamma mormor (2010-06-13 @ 21:21:14)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: