Grillpremiär

Började dagen med en fika i trädgården med grannen Eva


Max lullade omkring


Jag lämnade Max på dagis vid 11..satte mig en stund i solen sen började jag jobba vid 1.
Det var ganska lugnt med folk.

Jobbade till 5.
Det var planerat grillning för kvällen.Vi skulle vara hos Martin och Josefine. Har inte vart där innan.Hoppade in i bilen och ringde för vägbeskrivning.Då visar det sig att dom bor vägen bakom oss=)
Så vi parkerade bilen hemma och gick bort istället.
De hade inte så stor grill så det blev att vi gick till oss istället eftersom vi skulle bli några stycken.
Så det blev grillpremiär för vår del i trädgården.









Det tog ett tag innan vår mat var klar så vid 8 när vi skulle börja äta hade Max hunnit bli trött och ätit klart för länge sen.
Så Toffi gick in och gav välling så jag fick äta sen byttes vi av. Hittade inte babywatchern så jag fick snällt stanna inne. Fick lite sällskap av Anna och Jossan. Anna och Eriks bebis är beräknad 3 veckor innan vår lilltjej. Kul.

Nu är jag rätt trött så ska nog hoppa i säng. Ska bli mysigt med midsommarfirande i Lessebo imorgon.

Kram och godnatt

2010-06-24 @ 23:08:23 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: