Jaaa jag ska jobba igen

Idag var jag ju hos sjukgymnasten. Det var ett mindre trevligt besök (vilket jag inte behöver gå in på)men hon gjorde nytta och det känns mycket bättre redan.Allt handlade om att jag felbelastar kroppen. Jag var jättesned i bäckenet och rygg och nacke som hon rättade till.

Hon visade mig en massa övningar och vad jag ska tänka på hur jag går och sitter och står.
Tanken är att jag ska börja jobba halvtid på måndag.Känns jättebra.
Ska ner till jobbet imorgon och prata med chefen och bestämma tider. Men det lär bli dagtider eftersom jag fortfarande inte kan göra de tyngre jobben som öppning och stängning innebär..

Idag blev det bullbak..60 st kanelbullar närmare bestämt


Ida, Ossian, Jonna och Lowe kommer på fika imorgon så då måste jag ju ha något att bjuda på.
Toffi klagade på att de smakade för lite kanel..men han ska alltid klaga på nåt=)

Om en vecka är det ultraljud igen där de kollar närmare på hjärta och lungor.
Toffi kände att han kunde avstå eftersom han redan fått se lilltjejen så min mamma ska följa med. Tänkte det kunde vara kul för henne att få se kommande barnbarn live..

Nu ska jag kika på Desperate Housewives

Tjingeling

2010-06-01 @ 20:57:00 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Kanon fina bullar, kanske det blir lite fika på tisdag kram.

Mamma (2010-06-02 @ 10:06:18)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: