Kanelbullar och prinsessbakelser

Igår var ju tjejerna här på fika..Lika trevligt som alltid. Bjöd på hembakade frallor och frukt.


Fick en jättesöt blomma av Anna och en kökshandduk med bullar på och kanelbulle-te av Erika.

Är riktigt sugen att smaka det. Får bli ikväll.
Servetterna fick jag av Ida och Ossian med ett fint hjärta till..

Jag hittade världens sötaste body igår som jag bara inte kunde motstå


Kanske blir BB-outfiten=)
Tänkte jag ska be henne kolla idag igen om hon fortfarande tror det är en tjej.Annars får jag väl lämna tillbaka den=)

Nu ska jag äta lite sen är det dax för ultraljud sen dax för att jobba. Typiskt så börjar jag känna mig förkyld..Men det är ju så få timmar så det ska jag nog fixa..

Skriver ett inlägg så fort jag hinner om hur det gick.

KRAM



2010-06-08 @ 11:34:17 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Åhh, verkligen så fin, ser så mumsig ut! Prinsesstårtor till en liten prinsessa ;-) Härlig att få det bekräftat igen att det är en tjej där inne.. Ha det bäst, kram!

Ullis (2010-06-09 @ 09:14:32)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: