Max är på Kollo

Igår var jag och lämnade Max hos mormor och morfar efter jobbet..
Han ska följa med dom ut till Tolg idag ( ett ställe på landet)..
De ska sova där inatt och sen är jag ledig på torsdag så då hämtar jag honom så ska vi åka på lite utflykter.

Här är lite bilder från igår. Vi har köpt en ny pool till honom som han badade i men missade att ta bild på det..Blev en massa goa bilder på nakenfisen..Vill inte lägga ut några nakenbilder här så det får bli de med blöja på..

Här har han hittat solsängen och gottat ner sig






Tycker ni att han behöver fler bilar??




Nu ska jag göra lite frukost och bege mig ut i solen. Jobbar mellan 14-19 idag så jag hinner nog få lite färg innan jag börjar

Kram

2010-06-29 @ 09:04:09 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vi sov inte över i Tolg. Vi hade en härlig dag

med bad och mat i pannkakshuset o bus o lek hemma halvåtta nu sover han gott.

Mormor (2010-06-29 @ 20:00:53)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: