Nyklippt

Det blev inget dagis för lilleman idag. Han var jätterosslig idag på morgonen så han får vara hemma en extra dag för säkerhets skull.
När jag ringde dagis sa de att det var visst jättemånga som hade haft feber och efter det fått hosta. Låter ju precis som det han har haft.

Vid 10 åkte vi till faster Erika för klippning..
Han blev jättefin




Idag jobbar jag 13-18..En dag i veckan jobbar jag 5 timmar och de andra 4..Skönt att börja med längsta dagen.

Nu sover båda Toffi och Max och jag ska slappa lite i soffan innan jag ska bege mig.
Tjingeling

2010-06-14 @ 11:52:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilken tuffing, nu dröjer det nog ett tag innan

lockarna kommer igen kramar.

Mormor (2010-06-15 @ 09:16:54)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: