Poolbad i trädgården

Tanken var ju att vi skulle åka till Evedal och bada men det blev inte så.
Först vaknade Max tidigt och behövde sova en sväng till.
När han vaknade skulle Toffi träna. När han kom tilllbaka behövde Max sova igen och vaknade inte förrens vid 2.
Eftersom det var fotboll på tv blev det stressigt så vi stannade hemma och hängde i trädgården istället.
Ja vi var ute en runda på förmiddagen.Jag vet att jag har skrivit det innan men jag ÄLSKAR denna trädgården.
Så mysigt att sitta och prata med grannarna samtidigt som kidsen springer omkring.

Max lånade Liam och Alvins pool




Lite fika-time




Lilla bullen. Han orkade nästan halva


Idag har det verkligen vart sommar. Bäst av allt är att getingarna inte har dykt upp än.
Jo en envis rackare har trackaserat mig på balkongen. Idag lyckades jag döda honom med hårspray..sen dess har det vart lugnt..

Jag hittade baby-watchern i förrådet och var ute och testade den innan. Den funkade ända ut till trädgårdsmöblerna. Så nu kan jag oxå sitta med när vi har folk hemma..

Imorgon jobbar jag 10-14. Lär ju inte vara en människa på jobbet om det blir fint väder..
Hoppas tiden går fort.

KRAM



2010-06-27 @ 19:57:44 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Det var ju mysigt i trädgården, en rejäl bulle sen

var du väl ganska mätt kramar.

Mormor (2010-06-27 @ 20:04:59)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: