Sista lediga dagen

Imorgon börjar jag jobba igen.Känns jättekul.
Så idag är sista lediga dagen på ett tag. Började med att baka frallor som jag ska bjuda på ikväll när tjejerna kommer hit.

Max är bra nu igen. Men han var riktigt gnällig och hängig i fredag och lördags.

Vi var bara en liten sväng på David och Alex fest, men den korta stunden var mycket trevlig.
Det låg jättefint vid vattnet men det gällde att hålla koll på Max=)





Det gick att ha finskor i ca 30 minuter sen åkte converse:skorna på


Snygga tröjan han fick av pappa när vi var en runda på stan


Både pappa pch Max var supertrötta på kvällen men ändå kom han inte till ro förrens 22:00..


Igår var vi på IKEA i Kalmar och shoppade det sista till Lägenheten.
Max lämnade vi hos mormor och morfar så vi kunde strosa i lugn och ro. Hittade faktiskt allt vi ville ha så nu ska det bara upp oxå. Fixade med rullgardiner igår..

Nu håller jag på att laga mat sen ska jag hämta Max på dagis vid halv 2.
Ikväll kommer som sagt tjejerna och imorgon är det ultraljud kl 13.30.
Det är vad som står på chemat närmst..

KRAM

2010-06-07 @ 12:08:41 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Det var härligt att få ha gullungen hos oss en

stund. Han älskade nypotatis och glass, ses imorgon

om jag nu hittar ingången till dagis kramar.



Mormor (2010-06-07 @ 19:55:02)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: