Sjukstuga

Gårdagen började kanon.
Satt ute och fikade i trädgården med grannen Eva. Konstigt vi har bara träffats några gånger och det känns redan som man känner varandra. Vid 12 ringde de från dagis och sa att Max hade 39 graders feber=(
Så det var bara till att hämta hem honom.
Han var jättehängig hela eftermiddagen och på kvällen hade han 39,8 i feber.
Han har vart lite piggare idag på eftermiddagen men riktigt tråkigt att vara inne när det är så fint väder.Tur att vi har balkong så man kunde sitta där när han sov.

Igårkväll var jag hos Erika. Hon bjöd på supergod pastasallad med sås till..
Satt ute i trädgården innan solen försvann



Jag fick lyxstolen




Stackars Ebba blir nertryck i korgen av Erika


Vi lade precis Max med han verkar inte det minsta trött. Han har ju sovit en hel del idag så får se hur det går. Inatt vid kl 3 hämtade jag in honom så han fick sova hos mig och Toffi på soffan. Det var hur mysigt som helst med ett antal undantag för sparkar överallt..

Imorgon hoppas vi att han mår bättre då vi ska på 50-års fest ( 25+25) David och Alex har slått ihop sig.
Ska bli jättekul.Håller tummarna för fint väder då vi ska vara ute.

Hoppas ni får en mysig helg. Nu ska jag gå till frysen där det ligger en massa god glass..Hemglass-bilden stannade precis utanför huset idag..klart man inte kunde motstå att gå ut då=)

KRAM

2010-06-04 @ 21:08:01 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: