sol på nosen

Igår var jag borta hos Ida och Ossian och blev bjuden på lunch.
Han bara växer och växer hela tiden..Sötare och sötare blir han


Härligt att sitta ute på deras altan och mysa i solen.
Jobbade mellan 14-18.
Det är samma tid idag. Det är riktigt mycket folk nu och det är fullt upp hela tiden.

Idag lämnade jag Max vid 11 på dagis. Innan dess var vi lite på balkongen


Jag har laddat med hårspray om getingarna kommer.Max hjälper till


Efter det gick vi ut i trädgården där grannarna höll till. Det är så mysigt att se alla barn springa omkring.
Det blev fikadax och Max blev bjuden på mariekex..När han inte fick mer än 3 blev han vansinnig!!
Jo tack han vet vad han vill.

Jag lämnade honom vid 11 sen gick jag och satte mig igen. Gosade med Leon som snart är 4 månader..
Världens charmtroll som alltid är på strålande humör.

Nu är klockan 1 och jag börjar jobba om 1 timme. Ush inte alls sugen men så är det.

Hoppas ni får njuta av solen
Kram

2010-06-23 @ 13:00:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: