Sommar sommar sommar

Åh vilken underbar dag. Finns nog ingen som inte håller med mig.
Började dagen med frukost på balkongen efter att jag hade lämnat Max på dagis.
Det var supervarmt så bikinin åkte på..Bättra på den lilla brännan man fick på Mallis.
Självklart var det en envis geting som skulle jävlas med mig..

Vid 11 kom Ida med sin Ossian och Jonna med Lowe på fika.

Ossian 2 månader


Vi satte oss ute i trädgården..Helt underbart


Det var verkligen ombytta roller. Jag satt i lugn och ro medans Jonna och Ida hade fullt upp med att sysselsätta 2 trötta grabbar efter ett tag. Förra sommaren var det dom som hade det gött=)

Här är vårt hus sett från baksidan


Jag hämtade Max vid halv 2 och vi begav oss mot stan och jobbet för att bestämma lite tider.
Jag börjar nästa Tisdag. Kommer jobba 4 dagar per vecka och ca 4 timmar per dag..Vi börjar med 2 veckor så får vi se. Känns bra.

Efter att vi kom hem gick vi ut i trädgården igen och lekte. Vet inte om jag skrev det men Ett par som bor här, Eva och Adde, har 3 grabbar varav 1 är 3 månader äldre än Max..
Sen är det en massa grannbarn som springer här så det är hur mysigt som helst. Gick och hälsade på andra grannar oxå som välkomnade oss till området. Trevligt.



Finns en massa roliga leksaker att låna av Liam och Albin
















Imorgon blir det fika med Eva grannen sen på kvällen ska jag bort till Erika för fika där med..

Nu är det sängen som väntar..Man sover som en gris i den..Speciellt Toffi som snarkar som bara den varje natt nu..mindre skoj..

Sov så gott


2010-06-02 @ 21:48:06 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilken goding på motorcykeln. Vad härligt ni hade

i trädgården kramar.

Mormor (2010-06-03 @ 10:05:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: