3-årig förlovningsdag

Och varken jag eller Toffi kom ihåg det=)

Jag kom på det nu kl.20.45..Haha oj vad vi har firat..

Jag har städat HELA dagen..
Rensat ut 2 stora köksskåp plus alla lådor i köket..Så nu är det bara att packa ner sakerna i kartonger.
Rensade även ut ett av förråden i lägenheten..Så det är bara att packa ner de sakerna oxå.
Det är skönt för de ska tömma sitt förråd några dagar tidigare så vi kan flytta över förrådsgrejerna iallafall.Och då kan man ju flytta sånt som man ändå inte ska använda nu..Typ finporslinet och så..

Imorgon ska vi bort till Lotta igen och kika på lägenheten igen. Ska passa på att mäta lite fönster och sånt..
Sen hade de planerat in fika med grannarna i trädgården så då får man träffa dom..Kul..

Vi har fortfarande inte hittat någon som tar över lägenheten. En kompis till Christopher är jätteintresserad och ska komma och kolla på den imorgon så får vi se om han tar den. Han bor hemma så han kan flytta in snabbt.
men jag har kollat med hyresvärden så det är ok att vi hittar någon som flyttar in tidigare. Så får vi inte tag på någon får vi väl lägga ut annons på blocket. Men det hade ändå vart skönt om det blir klart snart..

Imorgon jobbar jag kväll sen är det påskfirande i lessebo på fredag. Tyvärr kommer inte Helsingborgsgänget upp eftersom Noel har magsjukan. Hoppas han blir bättre snart..

Tyvärr blir det inga bilder idag..Jag har ju städat och har inte haft tid=) max har vart jättesnäll och låtit mig städa..ja han har ju självklart velat hjälpa till..

Nu är det dax för kvällste och sen blir det nog tidigt i säng..är riktigt trött efter städningen idag..

Idag är jag förresten i v.13 om någon är nyfiken=)

KRAM

2010-03-31 @ 20:57:20 Permalink Allmänt Kommentarer (4)



Kommentarer

Grattis på 3-årsdagen. Vad duktig du varit kram.

Mamma (2010-03-31 @ 21:06:13)

Skoj med flytt!! :-) och tillökningen...Grattis alla 3!!

Ang lägenheten...hur stor är den? Hyra?

Zebastian är ju på jakt efter lägenhet (Peders grabb)...kanske vore nått!!!

Agnetha (2010-04-01 @ 10:31:27)

Agnetha: Vi har några till som är intresserade men skulle det bli aktuellt kan jag höra av mig

Johanna (2010-04-01 @ 11:33:55)

Nu vill vi har en uppdatering gumman=) hihi,hoppas att du inte var allt för trött efter jobbet. kram kram

Kicki (2010-04-03 @ 18:15:28)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: