3:e natten med 39,5 graders feber

Nu börjar vi tröttna på det här..Stackaren har inte alls blivit bättre..
Igår fick han gå runt i blöja hela dagen och svalka sig lite









När man ger alvedon går febern ner till 38,5 men så fort den slutar verka är den uppe i över 39 igen..
Han hade 39,5 igårkväll när vi lade honom.

men han sov bättre inatt..Vaknade några gånger och fick alvedon vid 5 igen..Så nu är han lite piggare på morgonen. men man ser fortfarande att han är sliten i ögonen.

Så typiskt vi som ska iväg på bröllop imorgon.max skulle vart hemma med david och Alex men eftersom hostan har blivit värre och han varken knappt äter eller dricker vill vi inte lämna bort honom.
Så tyvärr Henrik och Magda stannar Christopher hemma. Hoppas ni förstår..

men jag kommer..Ska bli superkul. Det är min storebror henrik och Magdalena som gifter sig i helsingborg..och jag ska vara vittne..En stor ära!!!

Nu ska jag gå och mysa med sjuklingen. han är så gosig nu..Ligger och myser i våra sängar

Tjingeling

2010-03-19 @ 08:06:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Lille älsklingen så jobbigt med så hög feber.

Nu måste det vända snart puss o kram.

Mormor (2010-03-19 @ 16:12:57)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: