Ändrade planer blev till besök av Thilda och Theo

Igår åkte vi till Lessebo och firade min lillebror Robert..Shit redan 24 år..Jag börjar bli gammal:-)
Mamma hade gjort ost/skink gifflar..Var flera år sen jag åt det..

Idag jobbade jag morgon. Egentligen skulle vi firat Max kusin Nellie men vi bestämde att vi tar det nästa vecka istället eftersom det blev lite stressigt. Hade redan avbokat träff med Ida och Jonna för att det skulle bli för tajt med tiden så helt plötsligt hade vi inga planer..och då passade det perfekt att träffa Thilda och Theo istället. Vi har ju försökt att träffas jättelänge och nu var båda lediga samtidigt med friska grabbar..Jättekul









Blir inte så mycket mer idag utan jag säger godnatt

2010-03-11 @ 20:54:31 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilka goa killar vad stora de har blivit kramar.

Mormor (2010-03-12 @ 09:50:44)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: