Myskväll med Alex

Igår jobbade jag kväll..Det var jättemycket folk eftersom det var marknad..Likaså idag.Kom precis hem från jobbet..Supermycket folk..Det är jätteskönt att sluta vid 2 men man känner sig alltid så dum att gå när det är som mest folk..

Igår var Alex barnvakt när Toffi och David var på Hockey.


Jag köpte med mig godis hem, poppade popcorn och så jordgubbs-te till det..mumma och myspys




Vi kollade på solsidan ( så jäkla bra) sen var det läggdags eftersom jag började jobba idag kl 6 idag.

Är lite ledsen över att jag missar min svägerska Magdalenas möhippa idag. Men eftersom jag jobbar och de bor i Helsingborg kan det bli lite svårt. 20 Mars är det bröllop och jag ska vara vittne=)
Ska bli jättekul..

Idag var det riktigt härligt väder i solen..Toffi är och tränar nu men sen blir det nog en promenad.
De var ute och gick vid lunch och Maxen somnade i vagnen. Toffi bar upp honom klädde av honom och lade honom i sin säng..Han vaknade inte och sover fortfarande..sötnos..

Ikväll blir det nog film eller nåt..Brukar bli så..är inte mycket för melodifestivalen..

KRAM

2010-03-06 @ 14:47:11 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Tack för en mysig kväll godingar!

Alexandra (2010-03-06 @ 17:53:41)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: