Sjukling

När jag kom hem från jobbet igår var max jätterosslig och hade lite feber. De sa att han hade hostat på dagis.
Jag ringde chefen och sa att jag nog inte skulle kunna jobba dagen efter, och tur var väl det.

Redan kl 21 var Max kokhet och hade 39,5 graders feber. han låg och yrade och andades jättefort.
Var 10:e minut från typ 20.30-03:00 vaknade han och var jätteledsen. Jag sov inte en blund.
vi gav honom alvedon och medicin vid 3..efter det sov han till 5 innan han började igen..

Idag har febern vart nere i 38 men nu var den uppe i 39 igen.Har precis lagt honom och hoppas på en något bättre natt, vilket är tveksamt..



Mamma och Pappa var här en sväng i eftermiddag och fikade.

Ikväll blir det tidigt i säng..ush hör hur han ligger och hostar inne hos sig=(

återkommer imorgon med uppdatering

Kram

2010-03-17 @ 19:24:48 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: