Underbart väder

Idag är det verkligen vår ute..Underbart..
Känns riktigt surt att behöva jobba kväll idag. Jag får cykla extra sakta till jobbet..

Idag var det tandagnäll hela morgonen..Fick ge honom alvedon och lägga honom en sväng.Blir ju dumt eftersom de sover på dagis vid kl 12.men men tanke på att han somnade på väg ner i sängen behövde han det



Men lite glad var han iallafall innan han däckade


Såhär mysigt hade de i Söndags..
En nybadad kille i morgonrock och pyamas myser i pappas knä när han spelar bil-spel


Nu ska jag förbereda mig för kvällens jobb..Blä är inte alls sugen som vanligt när man har fastnat i soffan..men tiden går förhoppningsvis fort..

Imorgon ska vi fira min lillebror och då får jag träffa min Mormor och Morfar..Äntligen.Var å längesen men eftersom vi har vart förkylda har vi inte velat smitta ner dom..Men nu mår vi bra så vi ses imorgon!!

Kram

2010-03-09 @ 12:34:27 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Vilken gosig kille i pappas knä. Härligt o ses

imorgon många kramar.

Mormor (2010-03-09 @ 13:52:51)

Börjar ni få Max-abstinens kanske??Det har ju gått mer än 1 vecka nu sen ni träffade honom=) Ses imorgon kram

Johanna (2010-03-09 @ 20:25:33)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: