Allt såg bra ut

Jag hann aldrig skriva igår men jag antar att ni förstod att det såg bra ut.
Han var superduktig. Det var 2 läkare sjuka så läkaren som skulle göra det sprang emellan patienter plus att det var en som skulle lära sig som oxå skulle kolla, plus att de tog ekg. Allt som allt tog det 40 minuter och han låg lugnt och stilla hela tiden. Ja sköterskan Lotta fick ju leka bil och blåsa såpbubblor för fullt..men det funkade.

Vi hittade en diakmaskin på On Off som verkade bra. Den är betald och hämtas på lördag..så då Jonas om du läser har du lite jobb inbokat=) Skönt med en rörmockare i släkten..

Vi får lägenheten fredag kväll eller lördag morgon. Så alla som vill och kan får jättegärna hjälpa till att flytta lördag förmiddag..Eftersom vi inte har särskilt mycket och inga tunga saker kommer det säkert gå fort..
Såååå skönt att inte behöva flytta några tråkiga förråds-saker.

Och nu är jag verkligen glad att jag har grovstädat så pass mycket innan eftersom jag även har blivit sjuk nu=(
Näsan rinner konstant och hostan börjar komma..Och vi som skulle träffas hemma hos Cai ikväll för Tacos=(
Sorry tjejer men vill inte riskera att smitta ner er..

Nu ska jag sätta mig i puffen och gosa med lilleman och kanske få en liten morgonhälsning av lilltjejen. Hon brukar buffa när jag sätter mig där..

Idag blir det några bilder på älskade Spike som jag vet har ett helt underbart liv borta hos Familjen Siggesson







2010-05-11 @ 08:22:35 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Skönt att allt var bra med Max, du får krya på dig

kram o puss.

Mormor (2010-05-11 @ 09:19:35)

Krya på dig! Bra när allt va ok med Max. Man saknar Spike han är så fin. Har du hälsat på honom? Kram


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2010-05-11 @ 14:16:13)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: