Het badkille

Idag var vi och handlade speedos till Max:-)
Badbyxor som håller tätt för eventuella olyckor





Jag handlade första grejen till plutten.Kunde inte hålla mig när jag såg den här söta filten


Vi har köpt till All Inclusive nu till resan. Då ingår frukostbuffe, lunchbuffé med 2 varmrätter och glass och frukt och en buffé på kvällen med 3 olika rätter och efterrättsbuffé..Låter riktigt härligt.

Imorgon är det dax för ultraljudet.Längtar som bara den.Så imorgon får vi reda på om Max får en lillebror eller lillasyster. Jag kan inte hålla mig utan vill veta denna gången oxå.
Så jag lägger upp bilder på plutten så fort jag hinner imorgon.
Vi ska dit kl 15. Sen ska vi handla färg till lägenheten.

Max var så söt innan, han hittade kartongen med sitt födelsedagståg i skåpet, plockade upp vagnarna och satte dom på led




Hörs imorgon

2010-05-05 @ 21:09:13 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Fina badbyxor, såna har ju Lowe oxå! När åker ni? Är så sjukt avundsjuk..Hoppas ni får det underbart och att du inte har för ont i ryggen...flytten är den 15 va? Spännande med ultraljudet imon...vilken känsla, kommer ihåg den som det vore igår....Åhhh! Puss & Kram

Jonna (2010-05-05 @ 22:13:05)

Vilken go badkille ses i eftermiddag kram.

Mormor (2010-05-06 @ 09:42:14)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: