Höstväder=(

Fy vad ruggigt det är ute. Helt sjukt att man ska behöva ha vantar på sig.

Ja jag var ju lite stressad igår när jag lade upp bilden på "Liv"
Det lutar åt det namnet Liv Wilmerå..Så länge hon är i magen får hon heta det så får vi se om hon ser ut som det oxå. Jag har gillat det länge med Toffi har förknippat det med en som gick i hans klass. Men så pratade vi lite igår och han gillar oxå det. Så vi får se..

Allt såg iallafall jättebra ut. Hon kollade jättenoga. Kollade så hon hade 5 fingrar, kollade på fötterna. Och likaså på de viktiga organen som hjärna hjärta och flöden. Allt såg perfekt ut men jag ska tillbaka 8 Juni då de ska kolla närmare på hjärtat med tanke på Max missbildning. Inte för att hon var orolig men bara för säkerhets skull..

Jag hade moderkakan i bakvägg denna gången vilket kan förklara att jag har känt sparkar så pass tidigt.
Med Max hade jag i framvägg..Ja för att förklara lite för er som har noll koll så antingen ligger barnet framför moderkakan närmast magen ( vilket det gör nu) eller så ligger moderkakan mellan barnet och bebisen( som det gjorde med Max) Hon sa även att den låg väldigt lågt. vet inte om det kan förklara att jag har ont i ryggen, att det trycker på. Får se på Måndag vad läkaren säger.

Vi åkte ju och köpte färg och tapet igår till nya lägenheten. Egentligen hade vi tänkt ha vita väggar med en väggmålning i barnens rum men så hittade vi den här ursöta. Det ska vara en fondvägg och resterande väggar i ljusblått.
Kommer bli superfint.



Mamma och pappa passade ju Max när vi var på ultraljudet, och ikväll skulle de passa honom eftersom vi ska fira Alexandra som fyller 25. Vi är bjudna till hennes farmor. Så likaväl som vi skulle lämnat honom idag följde han med dom hem igår så hämtar jag honom imorgon. tror inte det går någon nöd på honom direkt att få vara 2 dagar med mormor och morfar..

Idag när jag skulle köpa present till Alex gick jag in på Åhléns och såg den här.


Självklart var jag tvungen att köpa den..Tänk den plus ett par gröna strumpbyxor till..Hur gulligt som helst.
Köpte storlek 50/56 så hon kan ha den direkt när hon kommer ut..



Nu ska jag hoppa in i duschen. Vi ska vara där kl 7.

Kram kram

2010-05-07 @ 16:51:21 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Det såg ju bra ut. Har några minuter för mig själv

nu för Max sover vaknade vid sex, annars går det bra

vi ses.

Mormor (2010-05-08 @ 09:59:09)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: