Ingen foglossning=)

Idag var jag hos läkaren.Fick lite positivt besked iallafall att  det inte var foglossning utan det är 3 ställen i ländryggen där jag var öm. Förhoppningsvis hjälper det med sjukgymnastik. Men jag är sjukskriven i några veckor och ska gå och träna upp ryggen hos sjukgymnast så får vi se om det blir bättre så jag kan jobba igen.
Blev ju lite dumt nu med Mallorca så han kunde bara sjukskriva mig 1 vecka så får jag kontakta läkaren när vi kommer hem igen eftersom jag inte kan vara sjukskriven när jag är utomlands med semester.
Men har fått tid hos sjukgymnasten 2 Juni och har fått lite övningar att göra hemma tills dess..

Igår målade ju Toffi stolarna. Dom blir jättefina



Vi har ju 5 st hittills så än så länge är det 2 blå 2 röda och 1 gul. Vi hade ju tänkt oss 4 färger först och 8 stolar, men då färgen var rätt dyr drog vi ner det till 3 färger så vi får dela upp det.

Vi var nere en sväng på stan igår.Köpte lite roliga saker till köket på lagerhaus.

Max var glad hela dagen




Vi träffade en av Max fröknar från dagis som berättade att det går magsjukan på dagis..bläää..så nu får han vara hemma tills vi åker. Det är på grannavdelningen men vågar inte riskera något. Vi trodde han hade åkt på någon skit för han var knas i magen igår, men troligtvis var det spår efter 2 st avokados=) Han ÄLSKAR avocado.
När vi går förbi det i affären säger han: mm mm

Lite gos med Pappa igår kväll


I eftermiddag ska vi till Lassarettet för Ultraljudskontroll av Max hjärta. Standard kontroll.
Sen ska vi kika på diskmaskin när Toffi kommer från jobbet. Dom som flyttar in ska köpa vår så vi slipper flytta den..

Nu ska jag nog ta mig en varm dusch när lilleman sover. Är dunderförkyld och fryser. Får se det positiva i att hellre vara sjuk nu än när vi åker iväg. Ska försöka låta bli att pussa på Max men hur lätt är det..

Skriver väl en snabbis när vi har vart på ultraljudet.Inte för att vi är oloriga men ni undrar säkert..

Kram

2010-05-10 @ 12:51:55 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Vilken tuffing i solbrillor, måste ju kolla så de passar inför resan kramar.

Mormor (2010-05-10 @ 13:14:33)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: