Ny vecka igen

Jaha då var det måndag igen.

Igår sken solen för fullt. Vi började dagen med att flytta över alla förrådsgrejer till nya lägenhets-förrådet.
Ja David och Toffi flyttade och jag pekade vart det skulle stå.
Alex passade max.

Sen på eftermiddagen kom mamma och pappa och vi gick ner till Askelyckan och tog en fika på uteserveringen. Det var hur skönt som helst. Max njöt som bara den med kex och smoothie.

Är lite nojjig för ryggen. Som de flesta vet har vi 5 minuters promenad ner till stan. När vi skulle gå hem hade jag så ont att jag var tvungen att ta tomtesteg. Värken gick ännu högre upp i ryggen nu.
Fasar för hur det ska bli på Mallorca. Man vill ju gå och mysa längs strandpromenaden på kvällen.Hoppas inte det ska hindra en..

Idag jobbar jag eftermiddag. Är riktigt seg i kroppen. Max ville inte sova längre än till 6=(
Verkar som det blir fint idag oxå vilket betyder mycket folk på jobbet. men då går ju tiden fort iallafall..

Några bilder från morgonen






Nu måste jag fixa håret. Det jobbiga när man klipper det så kort att det inte går att sätta i normal tofs

Kram

2010-05-03 @ 08:25:04 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Gullunge ses på torsdag kramar.

Mormor (2010-05-03 @ 11:01:13)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: