Pappa har oxå fått känna sparkar

Igår morse kunde Toffi oxå känna lilltjejen i magen.4 kickar kände han.Mysigt.

I fredags var vi och firade Alex hemma hos hennes farmor.Jättetrevligt och supergod mat.


Snygga svågern och svägerskan





Födelsedagsbarnet och Toffi


Jag gosar med leo leoparden i soffan

Vi var hemma rätt sent och tog en välbehövlig sovmorgon igår lördag.

Jag hämtade Max vid lunchtid och vi stannade till fikat. På kvällen hyrde vi film och tog det allmänt lungt.
Just nu sitter Max i mitt knä och kollar på tecknat och Toffi är nere i källaren och målar pinnstolar.
Händer nog inte allt för mycket idag med det tråkiga vädret.

kram



2010-05-09 @ 09:28:21 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Jag älskar kortet på Erika och David! :) Tack så mycket för i fredags, det var så roligt att ni kom! Kram på er

Anonym (2010-05-09 @ 18:25:45)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: