Rejäla kickar

Nu är det full rulle i magen flera gånger om dagen.
Nu kan jag till och med känna det utanpå om man håller handen på magen. Såå mysigt.
Oftast känner jag det när jag sitter eller ligger ner, men igår på jobbet var det flera gången jag kände en liten buff när jag stod i kassan. Då kunde man inte annat än att le.

Storebror fick sig en rejäl buff i ryggen när han satt i mitt knä.men jag tror inte han kände den.
Kan inte fatta att man snart har gått halva tiden. med max gick jag 37 veckor och på onsdag är jag i v.18.
Får väl se om denna plutt behagar att kika ut tidigare oxå.max kom ju 18 dagar innan.

Såhär tomt är det i köket nu


Vi sålde köksbordet idag.Så nu har vi sålt allt vi ville bli av med. Har fått ihop ett antal tusenlappar som går till nya möbler.

Max ville ju självklart hjälpa mamma skruva bort benen


Annars har det inte hänt så mycket idag.
Har tvättat. Vi hade tänkt åka till strandbjörket och leka men då kom regnet=(

Idag fick jag igen för att han var så snäll igår. Han har verkligen testat mitt tålamod idag( vilket redan är minimalt) men man kan ju inte vara på topp alla dagar.

Nu ska jag ta mig en kopp te sen ska vi slänga på en film och käka godis.
Imorgon ska vi flytta alla förråds-grejer. Plus vissa kartonger och saker vi inte använder. Så det verkar som det inte blir mycket kvar tills riktiga flytten.Superskönt.
ja jag kommer mest att se på. Har problem med ryggen.Tror det är ichias. När jag bär tungt eller gör vissa vridmoment hugger det till vid svanskotan som någon sticker in en kniv. Eller typ som ryggen delar på sig..Riktigt ont gör det iallafall. Får nog passa sig så det inte blir värre..

Avslutar med en bild från precis innan han skulle sova.
Sitter på pappa och kollar på Top gear


2010-05-01 @ 19:47:15 Permalink Allmänt Kommentarer (2)



Kommentarer

Det var en mysig fika o promenad i solen vi hade

idag kram på dig.

Mormor (2010-05-02 @ 17:53:09)

Det är alltid lika roligt med spontanbesök från er..Kram kram

Johanna (2010-05-03 @ 08:16:26)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: