Sjukskriven=(

Jaha då är man hemma från jobbet. Pratade med chefen igår och jag kan ju inte göra mitt jobb till 100 procent. Visst det funkar att stå i kassan men jag kan inte vara i disken, inte bära något utan får be alla andra göra det tunga jobbet åt mig och det känns inte rättvist. Så därför ska jag vara hemma denna veckan. har fått läkartid nästa måndag hos Barnmorskan. jag ringde och pratade med dom och hon tyckte det lät som foglossning=(
Jäkla skit. Vill inte gå hemma. Har ju bara 3 månader kvar och då vill man ju jobba så länge det går.
Jaja vi får se vad dom säger men troligtvis lär jag ju vara hemma ett tag eftersom det inte finns möjlighet för omplacering på jobbet. Men man måste lyssna på kroppen i tid. Hade jag fortsatt jobba hade det säkert blivit värre. Nu har jag ju inte ont annars. Kommer som sagt när man gör vissa rörelser.

Så nu är Max på dagis mellan 8.30-13.30.
Här är några bilder från i morse











Ida och Ossian var och hälsade på oss nu en stund.Hur mysigt som helst. Han är supersöt, precis som sin mamma...

Nu är det snart dax att hämta lilleman på dagis.Hoppas det slutar regna bara eftersom jag cyklar

Kram





2010-05-04 @ 12:34:05 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Gulleplutten det syns att du vuxit när du står

vid fönstret kramar.

Mormor (2010-05-04 @ 19:38:31)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: