Sommaren har kommit till balkongen

Nu har vi piffat till det på balkongen..Det är långt ifrån klart där oxå.
Det ska förhoppningsvis läggas ut en variant av trätrall, bordet och stolarna ska oljas och så ska det handlas ännu mer blommor. Men det som finns där nu är

Begonior och snöflingor i ena lådan


Citronmeliss, basilika och smultron i andra


Fina rosor och körsbärstomater


Sen har vi en hylla vi ska fylla med en massa skoj..Hoppas bara nu att vi lyckas hålla dom vid liv..första gången vi ger oss på blommor på balkongen..

I lördags kom mamma och pappa förbi på kvällsmat


Max käkade 2,5 macka och ett helt ägg..Han var helt galen..Han somnade inte förrens halv 10 på kvällen sen..

Igår var det mors dag. Grattis i efterskott kära mamma.
Toffis familj var här på fika


Sååå skönt att kunna sitta flera i köket utan att behöva trängas..

på kvällen när jag skulle sova höll lilltjejen mig vaken. Jag hade aldrig det problemet med Max att jag hade svårt att somna pga sparkar men hon var verkligen helt galen igår..Nu hoppar hela magen när hon är igång.

Imorgon ska jag äntligen börja hos sjukgymnast. Idag har jag haft superont. vet inte varför. Gjorde inget särskilt igår vad jag kan komma på..

Nu har vi precis lagt lilleman och jag ska slänga mig i soffan bredvid sjuklingen Toffi som var hemma från jobbet idag. Det är så underbart att ha en stor soffa som båda kan vräka ut sig i..
Åh jag trivs redan super här..Och grannarna är jättegoa. Det är en som är mammaledig nu med en 3 månaders. Vi kommer vara hemma samtidigt. Hon verkare jättego. Lika pratsugen som mig=) Hennes ena son är bara 3 månader äldre än Max så de kommer säkert ha kul ihop.

Hör av mig efter att jag har vart hos sjukgymnasten imorgon

KRAM

2010-05-31 @ 19:39:28 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Det blev jätte fint på balkongen, tack för grattningen. Hoppas det blir bättre med lite

träning kramar.

Mamma mormor (2010-05-31 @ 19:57:50)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: