Tillbaka igen=)

Nuså är vi hemma i Växjö igen.Någorlunda inbodda i lägenheten..
Är supertrött eftersom vi kom hem kl 04.30 i morse och inte har sovit så mycket..Därför lägger jag ut några bilder så skriver jag mer sen..Men kan lugnt säga att vi mer än gärna åker tillbaka igen..


Jättefint hotel med suuuuupergod mat..Det var den största buffén jag någonson sett, och det åt vi frukost lunch och middag varje dag=)
Sen var det helt perfekt väder med..25 grader pch sol varje dag..

Kram och på återseende







































2010-05-26 @ 21:25:46 Permalink Allmänt Kommentarer (5)



Kommentarer

Vad härligt med sol och bad :) Söt Max är i sin soldräkt (eller vad man kallar det)! Hoppas vi får se bilder på nya lyan också sen, spännande. Kram Jennie


URL: http://skattkistan.blogg.se/
Jennie (2010-05-27 @ 15:52:49)

Vilka kanon bilder. Härligt med besök av er idag.

Noel o Max hade kul tillsammans kramar.

Mormor (2010-05-27 @ 19:49:02)

Ni ser ut att ha haft en riktigt mysig resa :)


URL: http://emmut.blogg.se/
Emma (2010-05-27 @ 21:56:07)

Åh vad fint ni har haft det. Förstår att ni vill tillbaka. Kram Janne

Janne (2010-05-28 @ 08:47:16)

Fina bilder! Hade ju hoppats på liten uppdatering från igår hihi. Skönt att ha semester lite, själv skulle jag behöva minst två efter dagarna uppe i Stockholm men nu är man igång och jobba igen. Kram på er


URL: http://noelsvarld.blogg.se/
Magda (2010-05-28 @ 10:15:55)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: