En kul sak. Måste bara berätta vad Max gjo...

img_1678 (MMS)

En kul sak. Måste bara berätta vad Max gjorde innan. Jag satt och ammade Freja. Tog en liten paus och rapade henne så bröstet var ju bart. Max kryper närmare mig i soffan.. Lutar sig framåt... Och biter tag i bröstet!!! Haha tack och lov var det löst. Kunde inte annat än att skratta. Han har ju sett hur lillasyster gör:-) Nu är det dax för IDOL. Max leker på sitt rum och pappa och Freja kollar på tennis där nere. Hoppas hon håller sig vaken en stund nu så vi kan lägga oss sen. Hon var jättesnäll igårkväll och inatt. Åt och somnade vid 21.30 vaknade 01.30 sen åt hon vid 5 och sen sov vi till halv 9. Idag har hon ätit var fjärde timme och vart lika snäll som vanligt.     Imorgon kommer mamma och pappa på förmiddagen. Max ska sova över där till söndag. Toffi spelar innebandy hela dagen och vi är bjudna på dop på kvällen. Det är Jenny och Marcos Elton som ska döpas. Eftersom Toffi inte hinner till kyrkan blir det nog lugnast om han får vara hos mormor och morfar. Han vill ju inte sitta still direkt och jag vilk gärna hinna umgås och vara lite social med de andra som är bjudna. Ush jag vet inte vad jag ska ha på mig. Får ju tänka om helt när man ammar.   Mamma han lugnade sig sen. Han satte sig i soffan och kollade på Rorry.. Men det är ju ingen tvekan om att mormor ( och självklart morfar) är det bästa som finns!!! Ses imorgon



2010-11-12 @ 20:16:52 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja han är för go den där plutten. Det gör ju ont

i en när han blir så där ledsen kramar.

Mormor (2010-11-13 @ 21:38:18)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: