Ingen rolig första advent :-( vi var nere ...

img_2083 (MMS)

Ingen rolig första advent :-( vi var nere en runda på stan. Vi gick hem och Max sov middag. När han vaknade så gör han som alltid.. Öppnar dörren och går sakta nerför trappan. Men idag gick något snett. Jag var i köket när jag hör flera dunsar och sen gallskrik. Springer ut och hittar honom längst ner på golvet. Jag var själv hemma så jag ringde 112. De skickade en ambulans och Toffi  kom hem och åkte med. Tack gode gud gick det bra och han sover gott nu. Blev några timmar på akuten. Han tyckte det var häftigt att åka ambulans. De satte på blåljuset åt honom och han fick en nalle. Nu ska jag kika på ensam mamma.



2010-11-28 @ 20:04:54 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Usch, stackars liten! Tur att allt gick bra ändå men kan känna din känsla när det hände... =(

Josefine (2010-11-28 @ 22:40:38)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: