Ligger och pratar med pappa. Idag ska vi f...

img_1848 (MMS)

Ligger och pratar med pappa. Idag ska vi försöka att hålla henne vaken mer. Det var ingen rolig natt inatt. Som vanligt var hon inte ledsen utan bara låg och sprattlade. Sen har jag bestämt att hon ska sova i sin säng hela natten. Hon har ju vart jätteduktig men jag har tyckt det vart så mysigt att ha henne hos mig. Och efter att hon har sovit bredvid mig har hon haft svårare att somna om i sin säng så inatt sov hon bara i sin säng. Nu är det dax att äta lite. Fläskytterfile med skogspanna. Hur smidigt som helst. Matlagningsgrädde och sen kryddor i locket som man bara häller i. Hörs senare



2010-11-18 @ 12:12:58 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: