Besök

Anna och Esa myser med Freja


Kladdkakan slank ner utan problem:-)

Freja fick en docka av Anna och en jättefin body av Esa. Hon är verkligen bortskämd!!

Max älskar att sätta på sig en massa skor och hittade Annas kängor


Blev dock lite fel:-)



Imorgon är det roliga saker inbokade. Först kommer Anna och Ellen hem till oss på förmiddagen. Vi bodde grannar på Storgatan men de flyttade till Ingelstad. Ellen är några månader äldre än Max.
Ska bli kul att se Annas mage eftersom dom oxå väntar tillskott i Januari.

På eftermiddagen ska vi ner en sväng på stan och träffa Jenny,Liam och Elton..Ja det blir även fika där..
Känns som man inte gör annat..
Tack och lov gick jag ju inte upp så mycket med Freja..9 kilo tror jag.. 2,5 kilo är kvar och jag har som mål att gå ner 5 så vi får se hur lång tid det tar. Längtar efter att kunna gå långpromenader med vagnen. Man ska väl vara lite försiktig såhär i början..

Nu ska jag slänga mig i soffan och gosa med Freja..Ja eller spana på henne för hon sover gott i sin babysitter.
Den är verkligen kanon för den går att fälla helt så den är helt plan så det inte blir knas i ryggen för henne..

I helgen kommer bror med familj upp till Lessebo så då åker jag, Max och Freja ut dit och sover över..
Börjar ju bli många nu som vill natta över..och fler ska det ju bli:-) Tur att dom har många rum..

KRAM

2010-10-28 @ 21:10:53 Permalink Allmänt Kommentarer (0)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: