Coola färger.. Kanske inte syns så bra eft...

img_1048 (MMS)

Coola färger.. Kanske inte syns så bra eftersom jag inte kunde zooma med mobilen men det ser super häftigt ut när trädet verkligen lyser oranget.                                Åh nu börjar jag tröttna på att hon luras. Jag vaknade ju som sagt igår vid 12 av att jag hade jätteont i magen och ryggen och hade täta sammandragningar. Ringde mamma och pappa som kom in och hämtade Max. Vid halv 3 åkte vi in till förlossningen. Fick ligga med ctg som mäter värkarna. De registrerade regelbundet men var inte så jättestarka till en början men sen började det göra riktigt ont och var tvungen att fokusera på andningen. Jag var bara öppen 2 cm så det var ju en bit kvar. Fick välja om vi ville vara kvar men vi valde att åka hem vid 5 och försöka sova. Tog alvedon och det stannade av. Bm sa att vi skulle avvakta och vänta på teckenblödning för att det skulle sätta igång på riktigt. Det fick jag lite imorse och hela dagen har jag haft som mensvärk-MEN- inget mer händer. Så nu hoppas jag att det blir lugnt inatt så kan det sätta igång imorgon på morgonen och så är hon ute imorgon kväll så satsar vi på 10-10-10:-) Max är kvar i Lessebo för säkerhets skull men vi saknar honom som bara den. Men jag vet att han blir bortskämd till tusen på "kollo-Lessebo" Tusen tack världens underbaraste mamma och pappa för att ni ALLTID ställer upp!!!!



2010-10-09 @ 18:44:08 Permalink Allmänt Kommentarer (1)



Kommentarer

Ja han håller igång oss busen kramar.

Mamma (2010-10-10 @ 11:07:35)


Kommentera inlägget här:
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: